Sunday, December 03, 2006

Leganye~~

ni aku baru siap wat tempe+late blog ni.. rasa exited bile puas ati tgk hasil sendiri...bila tgk2 balik design ni, aku baru perasan design ni mencerminkan diri aku sendiri

apa yg aku perasan disebalik makna design ni bole aku groupkan kepada beberape kategori :

simple : aku selalu sangat na org tgk aku sebagai org yg simple.

lukisan cam budak2 : bile aku lukis design ni, aku rasa cam ia cool... sebab aku suke nampak cool <---perasan cool..ahahhhahahhahaha

kosong : ni kategori yg aku paling obvious nampak~~~ mybe sebab jiwa aku kosong kot~~(terdiam + termenung seketika.......)

thanx to mat Ad3Ck atas sokongan +bantuan~~hehehheheh





myself : syg kata na jaga kite~ tp diri syg sendri syg xley kontrol lagi pasal rokok tu~~
me : nghehhehe (dalam hati - ohhhhhh~~pedih2....isk~~tepat2)

{rokok membahayakan kesihatan~~}

P/S-dengan merokok, kita bole kenal sape yg na kite idup lama ngan na kite mati cepat~~
ngehehehgeehheh






3 ~PaCat's SpeaK~

Blogger me3n said...

wut a great start. keep it up bro.

yer..kadang2 blog design kite menunjukkan saper kite..:)

10:21 PM  
Blogger -ApiZoLLa- said...

ad3ck : thanx!

7:17 PM  
Blogger me3n said...

oi! update, update..;p

5:33 PM  

Post a Comment

<< Home