Tuesday, January 30, 2007

New Life

akhirnya.. lepas hampir 2 bulan xwat pape dalam blog ni, aku akhirnye menulis kembali... sekarang da masuk 2 muharram 14**(huhuu.. xingat thn berape~~) banyak benda da belaku dalam idup aku.. minggu ni, aku na wat satu anjakan paradikma dalam idup aku......aku na tukar company yg baru aku 1minggu keje.. bunyi cam radikal + tergesa2 tp aku da nekad.. inilah apa yg aku na wat... aku bukan bersikap capitalist tp aku yakin.. inilah apa yg aku na...

perjalanan idup masih jauh lagi kan??

Tadika Perpaduan Polis Depoh -->Sek. Keb. Taman Pelangi -->Sek. Keb. Perumahan SEDC --> Sek. Men. Tasek Utara --> Sek. Men. Teknik Johor Bahru -->Pusat Matrikulasi Matrikulasi Kolej Negri-->Universiti Putra Malaysia-->Cosmopoint College

Custommedia Sdn Bhd-->IB tech Sdn Bhd

0 ~PaCat's SpeaK~

Post a Comment

<< Home