Thursday, April 12, 2007

belajar menulis

bile aku baca blog org lain.. slalu ada timbul rasa na tulis gak.. na join gak... tp... bila da bukak blog sendrik.. terus blur.. xtau na tulis pe...huuhhuu.....ni pasni training aku da na abis 19th april ni..




!@#$#$ %$#%@#^%@$%^643..



blur lagi......





kusam kepalaku~~~~







xpela.. kalo esok ada idea, aku menulis laie..





kalo xde.... ... bersawang laie la benda alah ini



-mata memandang hati mendengar-

3 ~PaCat's SpeaK~

Blogger me3n said...

ala citer jer pa per. mimpi ko pon bley dijadikan cerita hehe. power2.

6:03 PM  
Blogger merapuman said...

aku singgah dari blog budak atas ni.

9:05 AM  
Blogger -ApiZoLLa- said...

ad3ck:
thanx... aku akan wat sebaek mgkn~~

merapuman:
welkam aboard kawan!!!!

6:50 PM  

Post a Comment

<< Home