Sunday, April 15, 2007

Hari yg malang

13 april 2007 - kusangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari...

sorotan peristiwa hari itu
  • 11am -aku dapat msg dari kawan aku ajak naik gunung.... aku setuju
  • perasaan - gembira
  • 5pm - hantar kereta ke pusat servis pasal mlm tu na p panjat gunung, takut kete rosak tengah jalan
  • perasaan - kurang gembira (duit terbang~~)
  • 8.30pm - pergi ke pasar malam membeli barang2 basah yg hendak dibawa panjat gunung
  • perasaan - exited
  • 9pm - na balik ke parking kete selepas puas membeli barang ,terkejut melihat TAYAR KERETAKU EMPAT2 PANCIT!!!!!
  • perasaan - sangat tertekan
  • 10pm - berjaya mengumpulkan 3 sahabat berkereta kancil juga untuk meminjam tayar spare dorang
  • perasaan - lega
  • 11pm - siap tukar tayar
  • perasaan - sebak+sayu+terharu
  • 12pm - bergerak ke ulu langat utk memanjat gunung
  • perasaan - exited balik ( lupa da pasal kete pancit)




penerangan pasal tayar kete

aku rasa kete aku kena dengki... pasal empat2 tayar terpacak skru ... semoga sesape yg dengki aku tu... bior bukan setakat kete dia.. malah moto, beskal dan apa saja pengangkutan bertayar dia akan bocor kena paku gak
muahahhahahhaha... dendam2~~

5 ~PaCat's SpeaK~

Blogger ruru said...

sabar..itu separuh dari iman
muhasabah diri
jgn cr jln penyelesaian dgn salahkan org lain
hehehe..baiknya aku pagi ni :P

8:51 PM  
Blogger -ApiZoLLa- said...

ruru:
insap2...hinshh..hinsh....

11:07 PM  
Blogger me3n said...

bro. sabar. tuh mmg keje individu2 tertentu untuk kepentingan sendiri. what comes around goes around. sooner or later dorng akan dapat balasan haha. >:)

1:58 AM  
Blogger 13may said...

hahha....
berdendam....baru la brutal...

8:27 PM  
Blogger -ApiZoLLa- said...

ad3ck:
jiwaku memberontak selagi tayar dorang x bocor

13may:
tol2...

12:32 AM  

Post a Comment

<< Home